Chì ci hè a diffarenza trà l'iniezione di plastica è a fusione di plastica?

I prudutti stampati à iniezione sò pezzi fatti di plastica cù l'usu di macchine di stampaggio d'iniezione è di stampi per esse prudutti di forma, mentre chì i prudutti di stampati sò pezzi fatti di metallu per via di macchine di iniezione è di stampi di colata, sò assai simili in l'attrezzi, i machini per l'iniezione, è i prudutti di stampa. prucessi di pruduzzione.Oghje, fighjemu un ochju à e differenze trà l'injection molding è die casting in i punti sottu 10.

1. Materiali: Stampaggio a iniezione di plasticatipicamente usa materiali a temperatura più bassa, cum'è i termoplastici, mentre chì a casting hè spessu bisognu di materiali più altu, cum'è i metalli.

Materiali aduprati in l'injezione di plastica:
Termoplastiche
Acrilonitrile Butadiene Stirene (ABS)
Polycarbonate (PC)
Polietilene (PE)
Polipropilene (PP)
Nylon/Polyamide
Acrilichi
Uretani
Vinili
TPE è TPV

......

 

Materiali Aduprati in Die Casting:
Alloys d'aluminium
Alloys di zincu
Alloggi di magnesiu
Alloys di rame
Alloys di piombu
Leghe di stagno
Alloy d'acciaio

......

plastica
resina

2. Costu : Die castinghè in generale più caru di l'injezione di plastica, postu chì esige temperature più elevate è equipaggiu specializatu.

I costi assuciati cù a fusione di una parte sò tipicamente include:

• U costu di a materia prima utilizata in u prucessu, cum'è ligami è lubricanti.
• U costu di i machini utilizati per a fusione (macchine per iniezione, machining CNC, Drilling, tapping, etc.).
• Ogni costu assuciatu à mantene è riparà machini è arnesi.
• I costi di u travagliu cum'è quelli riguardanti a stallazione, u funziunamentu è l'ispezione di u prucessu è u risicu di periculu cum'è u metallu seria temperatura assai alta.
• Operazioni secondarie cum'è post-processazione o trattamenti di finitura chì pò esse necessariu per certi parti.In cunfrontu cù e parti di plastica, ci sarà più costu di machinazione secundaria è costu di superficia cum'è anodizazione, placcatura è rivestimentu, etc.
• Spese di spedizione per mandà e parti finite à a so destinazione.(I pezzi seranu assai più pisanti cà i pezzi di plastica, cusì u costu di spedizione seria ancu altu. U trasportu marittimu pò esse una bona scelta, ma solu bisognu di fà u pianu prima chì u trasportu marittimu hà bisognu di più tempu.)

I costi assuciati cù l'iniezione di plastica di una parte sò tipicamente include:

• U costu di a materia prima utilizata in u prucessu, cumpresa a resina è l'additivi.
• U costu di a machina utilizata per l'injezione plastica.(Normalmente, i pezzi di plastica ponu avè una bona struttura cumpleta dopu a formatura, cusì ci sarà menu costu per a machining secondaria).
• Ogni costu assuciatu à mantene è riparà machini è arnesi.
• Costi di u travagliu cum'è quelli chì sò ligati à a stallazione, u funziunamentu è l'ispezione di u prucessu.
• Operazioni secondarie cum'è post-processazione o trattamenti di finitura chì pò esse necessariu per certi parti.(placcatura, rivestimentu o serigrafia)
• Spese di spedizione per mandà e parti finite à a so destinazione.(A plastica ùn hè micca pesante quant'è mentale, à volte per una dumanda urgente, ponu esse spedite per l'aria è u costu serà più bassu di e parti metalliche).

3. Tempu di turnaround:L'injezione di plastica hè di solitu un tempu di turnaround più veloce di a fusione a pressione per via di u so prucessu più simplice.Normalmente, i prudutti stampati à iniezione ùn anu micca bisognu di una machinazione secondaria mentre a maiò parte di e parti di pressofusione anu da fà a macchina CNC, perforazione è tapping prima di a finitura di a superficia.

4. Accuratezza:A causa di l'alte temperature necessarie per a fusione, i pezzi tendenu à esse menu precisi di quelli creati cù l'iniezione di plastica per via di a contrazione è di deformazione è altri fattori.

5. Forza:Die castings sò più forti è più durable di quelli chì sò pruduciuti cù tecniche di stampaggio di plastica.

6. Cumplessità di u disignu:L'iniezione di plastica hè adattata per e parti cù forme cumplesse, mentre chì a fusione di stampa hè megliu per a produzzione di pezzi simmetrici o chì anu menu dettagli stampati in elli.

7. Finiture & Coloring:I pezzi stampati à iniezione ponu avè una gamma più larga di finiture è culori in paragunà à i fusi a pressione.A diferenza principale trà i trattamenti di finitura di e parti stampate à iniezione è i pezzi di fustu hè u materiale utilizatu.Die casting sò tipicamente fatti cù metalli chì necessitanu più prucessi di lavorazione o lucidatura per ottene una finitura desiderata.I pezzi stampati à iniezione di plastica, invece, sò tipicamente finiti cù trattamenti termichi è rivestimenti chimichi, chì spessu si traducenu in superfici più lisce di quelli ottenuti per processi di machining o lucidatura.

8. Batch Size & Quantità prodotte:Diversi metudi creanu diverse dimensioni di batch massimu di parti;I stampi d'iniezione di plastica ponu pruduce finu à milioni di pezzi identici in una volta, mentre chì i fusti ponu pruduce finu à millaie di pezzi simili in una sola corsa, secondu i so livelli / formati cumplessi è / o i tempi di cunfigurazione di l'utensili implicati trà lotti (vale à dì, i tempi di cambiamentu) .

9. Ciclu di vita di l'utensili:L'arnesi Die Cast necessitanu più pulizia è mantenimentu postu chì anu da esse capace di resistà à e temperature elevate di calore;per d 'altra banda, i muffa di iniezione plastica anu un ciculu di vita più longu per via di i so bisogni di calore più bassi durante i corsi di produzzione chì ponu aiutà à cumpensà i costi assuciati à u tempu di l'uttellu / di l'installazione / ecc.

10 .Impattu Ambientale :A causa di e so temperature di fabricazione più fresche, l'articuli stampati à iniezione di plastica anu spessu un impattu ambientale bassu in paragunà cù i pezzi fusi in lega di zincu chì necessitanu temperature più alte per i prucessi di fabricazione di pezzi.

Scrittore: Selena Wong

Actualizatu: 28-03-2023


Tempu di post: 28-mar-2023