I 5 Punti di Cunniscenza di Muffa di Iniezione

Introduzione

I stampi di iniezione sò strumenti cruciali in a fabricazione di pezzi di plastica.Permettenu a pruduzzione in massa di cumpunenti plastichi intricati è di alta qualità.Questu articulu hà da scopu di furnisce una cunniscenza cumpleta nantu à i stampi di iniezione da 5 punti di tippi di stampi, standard, selezzione di l'acciaio di muffa, sistemi di canali caldi è esigenze di superficia.Capisce questi elementi chjave hè essenziale per i disegnatori, l'ingegneri è i fabricatori implicati in l'industria di l'iniezione di plastica.

Tipi di stampi à iniezione

I stampi d'iniezione venenu in diversi tipi, ognunu pensatu per applicazioni specifiche, quì sottu sò 4 tippi di stampi d'iniezione per u vostru riferimentu.

1. Muffa di dui platti: Questu hè u tipu più basicu di muffa, custituitu di dui platti chì si separanu per ejectà a parte modellata.

2. Trè-Plate Mold: Stu tipu di moldu include un platu supplementu chjamatu u piattu runner.Permette a siparazione di u sistema di sprue è runner da a parte, facilitendu l'ejection più faciule, a porta serà una porta di punta di pin.

3. Hot Runner Mold: In stu tipu di muffa, u materiale plasticu hè tenutu fusu in u sistema di runner di u moldu, eliminendu a necessità di una separazione di sprue è runner.Permette tempi di ciclu più rapidi è riduzzione di rifiuti di materiale.Ci hè parechje marche famose di runner caldi cum'è Mold master, master flow, Syventive, Yudo, Incoe è cusì.

4. Muffa di famiglia: Un muffa di famiglia permette parechje parte per esse mudificate simultaneamente, tipicamente cù cavità è cunfigurazioni diffirenti.Stu tipu di muffa hè un risparmiu di costu è pò esse cuncepitu cù u corridore chjusu in modu chì ùn ci hè micca rifiutu quandu hè necessariu una sola parte.

WechatIMG5158-min

Norme di muffa

I standard di stampi ghjucanu un rolu cruciale per assicurà a qualità, u rendiment è a longevità di i stampi di iniezione.Dui fattori chjave cunsiderati quandu si definiscenu i standard di u moldu sò a vita di u muffa è i requisiti di l'acciaio cum'è u standard di stampi SPI-SPE di i Stati Uniti.

Vita di muffa:A vita di u moldu si riferisce à u nùmeru di cicli chì un moldu pò pruduce prima chì u so rendiment si degrada.I requisiti di vita di u moldu varienu secondu l'applicazione specifica è u voluminu di produzzione.I standard di vita di u moldu cumuni includenu stampi di voluminu bassu (finu à 100.000 cicli), stampi di volumi mediu (100.000 à 500.000 cicli) è stampi d'altu volumi (più di 500.000 cicli).

Requisiti d'acciaio:L'scelta di l'acciaio di muffa hè cruciale per u rendiment di u moldu è a longevità.L'acciaio di muffa deve avè una resistenza eccellente à l'usura, una durezza elevata, una bona conduttività termica è una tenacità abbastanza.I standard cumuni di l'acciaio di muffa includenu P20, H13, S136 è 718, cù ognuna chì offre proprietà specifiche adattate per diverse applicazioni di stampaggio.

Cum'è un fabricatore di stampi cù più di 10 anni di sperienza per l'esportazione, qualchì volta ci riferimu à u standard di u stampu basatu nantu à e marche di cumpunenti di muffa cum'è DME, HASCO, LKM è cusì.

/serviziu-di-tornitura-e-fresatura-cnc/

Tipi di Mold Steel

P20:P20 hè un azzaru di muffa versatile cù una bona tenacità è resistenza à l'usura.Hè cumunimenti usatu per i muffa di pruduzzione bassu à mediu.

H13:H13 hè un azzaru per u travagliu caldu cunnisciutu per a so alta durezza è a so resistenza à u calore eccellente.Hè adattatu per i stampi sottumessi à alte temperature è alti volumi di pruduzzione.

S136:S136, cunnisciutu ancu com'è l'acciaio inossidabile, offre una eccellente resistenza à a corrosione è una bona lucidabilità.Hè comunmente utilizatu per i stampi chì necessitanu un altu finitu di superficia.

718:718 hè un azzaru di muffa pre-induritu cù una bona capacità di lucidatura è machinability.Offre un equilibriu di tenacità, resistenza à l'usura è capacità di finitura di a superficia.

Ci hè parechje diverse tippi d'acciaio di muffa è marche, l'usu di elli dipende da e dumande di a vita di u muffa è di u materiale plasticu.Normalmente a basa di u muffa hè acciau morbidu, ma i platti di insertu di u muffa sò dumandati à esse acciai induriti, chì significa chì l'acciaio deve esse trattatu termicamente è ghjunghje à abbastanza HRC.

Tipi di Sistemi Hot Runner

Quandu cuncepemu un muffa di iniezione plastica, scegliemu un corridore friddu o un corridore caldu basatu nantu à a cumplessità di a parte, l'aspettu di u costu è altri.U nostru ingegnere darà suggerimenti à i clienti quandu avemu megliu suluzioni, ma facemu cum'è i clienti dumandanu finalmente.

Quì parlemu di i sistemi Hot runner.Tipi cumuni di sistemi di runner caldi include:

Canali caldi a porta di valvola:I sistemi di porta di valvula cuntrollanu precisamente u flussu di plastica fusa utilizendu perni di valvola individuali.Offrenu una qualità eccellente di a porta è sò adattati per u modellu d'alta precisione.

Open Gate Hot Runners:I sistemi di porta aperta anu un disignu più simplice è sò efficaci in u costu per l'applicazioni chì ùn necessitanu micca un gating altamente cuntrullatu.

Boccola di colata calda:I sistemi di sprue caldi utilizanu un bushing sprue riscaldatu per trasferisce plastica fusa da l'unità di iniezione à i cavità di u moldu.Sò cumunimenti usati in stampi cù cavità unica o multiple.

muffa à iniezione YUDO

Requisiti di Superficia di Mold

I bisogni di a superficia di u moldu dipendenu da u disignu di a parte specifica, l'estetica è i bisogni funziunali.Sicondu a nostra sperienza, ci sò nurmalmente 4 tippi di superficia per stampi di iniezione.

Finitura High Gloss:Un finitu di superficia lucida hè ottenuta per mezu di prucessi meticulosi di lucidatura è di trattamentu di a superficia.Hè desirabili per i pezzi cù un aspettu premium.

Finitura strutturata:Finitura texturizzata pò esse appiicata à superfici di muffa per creà mudelli specifichi o texturizati nantu à a parte modellata.Questu aumenta l'aderenza, oculta l'imperfezioni di a superficia o aghjunghje l'interessu visuale.

Finitura Matte:Finitura matte furnisce una superficia non riflettente è sò spessu usate per parti funziunali o cumpunenti chì necessitanu un minimu abbagliante.

Finitura di granu:Finitura di granu riplica materiali naturali cum'è legnu o pelle, aghjunghjendu una qualità tattile è estetica à a parte stampata.

Cunclusioni

I stampi per iniezione sò strumenti essenziali in l'industria di l'iniezione di plastica.Capisce i sfarenti tippi di stampi, standard di stampi, tippi d'acciaio di stampi, sistemi Runner è esigenze di superficia hè cruciale per ottene una produzzione altamente efficiente.Cunsiderendu questi aspetti, i diseggiani, l'ingegneri è i fabricatori ponu selezziunà u tipu di muffa appropritatu, l'acciaio, u sistema di corridore è a finitura di a superficia per fà i so prughjetti successu.


Tempu di post: 28-jun-2023