Cumu truvà un bonu fornitore di stampi di plastica iniezione in Cina?

Parechji importatori di stampi ponu avè un prublema difficiuli di cumu truvà un bon fornitore di fabricazione di stampi in Cina, quì sò qualchi pinsamenti chì vogliu sparte basatu annantu à a mo sperienza di travagliu cù i clienti glubale in questi anni.

Riassuntu di cumu truvà un bon fornitore di stampi iniezione in Cina

Prima, amparate se un fabricatore di muffa hè abbastanza bè o micca prima di fà ordini, cuntattateli per una quotazione dopu l'investigazione di u fondu di a cumpagnia in Google.In questu modu, pudete verificà u so livellu di cumunicazione cumpresu u tempu di risposta è a pacienza.Allora, verificate u prezzu è s'ellu hè abbastanza prufessiunali cù tutte l'infurmazioni detallati cum'è l'acciaio, cavità, sistema di iniezione, sistema di ejection, prublema potenziale per a liberazione di muffa è cusì.Intantu, pudete ancu dumandà un DFM per vede se a so idea tecnica hè adattata per voi.

Siconda, s'ellu vi facenu sentu sicuru è cunfortu, tenite à cuntrollà cù un picculu ordine di prova, vi vede più nantu à a so cumpetenza di cumunicazione, livellu tecnicu, gestione di fabricazione, capacità di risolve i prublemi è a so sperienza di travagliu in relazione.

Un bonu fabricatore di muffa ùn hè micca solu bonu per spende u vostru mercatu, ma pò ancu esse un futuru cumpagnu per risolve i vostri prublemi cù tempu più veloce è costu più bassu.

Cumu stima se un fabricatore di muffa hè abbastanza bè o micca per voi prima di fà ordini?

cumu-truvà-un-bonu-fattore-muffa-in-china-suntime-mold
IMG_0848-min

Prima, se pudete viaghjà per audità a fabbrica, saria grande.Pudete vede l'equipaggiu è i so prudutti cù i vostri ochji.

È pudete avè più tempu per parlà cun più persone per sapè più in fondu nantu à a so cumunicazione è a cunniscenza tecnica.

Tuttavia, micca ogni corpu piace viaghjà luntanu, soprattuttu in cundizione di pandemia di Covid.

In questu casu, avete bisognu di cuntrollà currettamente per e-mail / telefoni nantu à a so risposta di cumunicazione ogni ghjornu puntuale o micca;s'ellu ponu risponde à e vostre dumande in tutti i lati o sempre bisognu di dumandà per più email.

È pudete ancu verificà se u so prezzu hè bonu è stabile dumandendu 5 ~ 8 quotes.Siconda, pudete sceglie un picculu prughjettu pussibule è esige un DFM gratuitu per verificà e so cumpetenze di cuncepimentu di basa.È, l'ultimu ma micca menu, avete bisognu di verificà se i vostri fornituri potenziali mantenenu e so parolle.

Per esempiu, anu dettu ch'elli vi risponderanu a citazione in 48 ore, ma ùn l'anu micca fattu puntuale è ùn anu micca avvistu u mutivu in anticipu, allora, pensu chì ùn puderanu micca esse ancu un fornitore di consegna puntuale. .

In Suntime Mould, avemu più di 10 anni di sperienza chì travaglia per i clienti glubale è alcuni di elli anu sviluppatu sempre più mercatu dopu avè travagliatu cun noi.U nostru serviziu puntuale è a risposta li fa sentu sicurezza per qualsiasi prughjetti, ùn simu micca u megliu fornitore, ma a nostra qualità hè abbastanza bè per elli, è più impurtante, mantenemu e nostre parolle è ùn truvamu mai scuse quandu i prublemi venenu.Ancu s'è più di u 98% sò prublemi assai chjuchi trà i prublemi chì ùn sò micca accaduti, avemu pigliatu a rispunsabilità in cunsequenza dopu avè verificatu è li detti suluzioni urgenti è permanenti.

Cumu mantene a verificazione dopu avè fattu un ordine di prova?

Dopu à voi postu una piccula ordine traccia à u vostru novufornitore di fabricazione di stampi, avete più manere di inspeccionà.

Prima,prima di fabricazione di muffa, u disignu di u muffa hè un principiu assai impurtante è criticu.

Durante a discussione è a cumunicazione, pudete cuntrollà a so sperienza è e so cumpetenze di custruzzione di muffa.

Siconda,durante a fabricazione di muffa, pudete verificà s'ellu anu risposta puntuale à e vostre dumande è esigenze.

Sia u rapportu settimanale hè statu mandatu à voi puntuale è chjaramente è se i venditi è l'ingegneri ponu travaglià strettamente per fà u vostru prugettu andate bè.

4-min

Terzu,quandu vene a data T1, pudete cuntrollà s'ellu hà tenutu e so parolle è hà fattu u prucessu di muffa à tempu.Normalmente, dopu a prova di u muffa, u fornitore furnisce un rapportu di prova cù foto di stampi è campioni è vi permette di cunnosce i prublemi accaduti è u so suggerimentu o suluzione di currezzione.1 ~ 3 ghjorni dopu, u rapportu di ispezione di campioni deve esse furnitu per permette di verificà a dimensione.

Dopu a vostra appruvazioni, i campioni T1 vi saranu mandati per verificà per espresso.Duranti stu prucessu, vi vede a so capacità T1.A maiò parte di i clienti di Suntime sò assai felici cù i nostri campioni T1.

quartu,a maiò parte di i moldi ùn ponu esse perfetti quandu T1, currezzione o mudificazioni hè inevitabbile.Durante e currezzione o mudificazioni, pudete verificà l'abilità di cumunicazione di i fornitori è u tempu di risposta.

Intantu, pudete vede quantu veloce u fornitore pò finisce e mudificazioni è quantu costu ci sarà per a mudificazione causata da i vostri cambiamenti di parti.Alcune cumpagnie anu un longu tempu di mudificazione è un costu di mudificazione assai altu.

Dopu à u primu picculu ordine, sapete u tempu di mudificazione è u livellu di costu di stu fornitore.

Infine,u vostru IP hè assai assai impurtante.Certi cumpagnie piace à utilizà novi stampi o foto di pezzi per fà a prumuzione in Internet.A menu chì ùn avete micca d'accordu, ùn pensu micca chì hè adattatu per mostrà i stampi VERY NEW cù inserti è foto di parti.

In a squadra di Suntime, ùn avemu micca permessu di mostrà novi muffa cù inserti di cavità è core o parti novi, mantenendu i vostri novi prudutti cunfidenziale hè a nostra rispunsabilità.

Per un prughjettu di fabricazione di muffa, tutte e cose citate sopra sò impurtanti.I fornitori è i clienti sò partenarii è amichi di cummerciale, simu sempre perseguite u statutu win-win, u successu di i clienti hè u successu di i fornitori!

Scrittore: Selena Wong / Actualizatu: 2023-02-10


Tempu di Postu: Oct-10-2022