guida-di-mantenimentu-muffa-per-injection-molding

U mutivu di fà un muffa di iniezione plastica hè per i pezzi stampati in plastica.Certi clienti compranu solu stampi è importanu à a cumpagnia di stampaggio iniezione lucali per a produzzione.Certi altri clienti vulianu mantene a muffa in i fornitori chinesi è impurtanu solu i cumpunenti di plastica per l'assemblea.
 
Quandu i clienti ci dumandanu di mantene i stampi in a nostra fabbrica per a pruduzzione, facemu riparazione è mantenimentu di muffa gratuitamente è prestemu più attenzione à i punti sottu.
 
Anti-ruggine: Impedisce u muffa d'iniezione da arrugginamentu per via di perdite, condensazione, pioggia, impronte digitali, etc. Utilizemu pittura blu per a prutezzione di a superficia esterna di u muffa è mette l'oliu di grassu nantu à a superficia di u muffa quandu a produzzione hè finita è mantenenu in ordine.
 
Anti-collisione: I nostri travagliadori ben furmati ponu impedisce chì u muffa sia danatu per via di a rottura è a fallimentu di riturnà in u locu quandu si facenu stampi per iniezione di plastica.È assicuranu u trasportu di stampi cù assai cura da u rack di stampi à a macchina à iniezione per a produzzione.
 
Burr o danni: prevene a bavatura di muffa o danni causati da u funziunamentu pocu prufessiunale cù arnesi duri.
 
Cumpunenti di u stampu Mancante / dannu: Prima è dopu à a pruduzzione di stampaggio per iniezione, i nostri travagliadori anu bisognu di cuntrollà u moldu cù cura è impediscenu chì u muffa si dannu per via di cumpunenti mancanti o dannighjati, cum'è a rottura di i perni di espulsione, a mancanza di tiranti è rondelle durante l'usu.
 
Preghjudiziu anti-pressione: i travagliadori Suntime operanu bè è verificate cù cura, chì ponu impedisce chì u muffa d'iniezione sia chjusu per via di residui di produttu, pruvucarà ferite di pressione di muffa.
Mancanza di pressione abbastanza: pressione troppu bassu dannu u muffa di iniezione, avemu bisognu di assicurà abbastanza pressione quandu fà a pruduzzione.
 
Ispezione regulare di muffa: Per i muffa ùn anu micca produzzione per più di 2 mesi, facemu un'ispezione regulare è assicuremu chì pò esse usatu in ogni momentu quandu i clienti facenu ordini di produzzione.
 
Un bonu mantenimentu regulare di stampi di iniezione di plastica hè ancu un elementu assai impurtante per assicurà a produzzione di molding liscia, micca solu salvà u costu di riparazione futuru pussibule, ma ancu assicura u tempu di pruduzzione.Suntime Precision Mold hà assai muffa chì stanu in fabbrica per a produzzione è avè abbastanza sperienza per fà mantenimentu, in questu casu, pudemu assicurà a pruduzzione puntuale liscia per tutti i nostri clienti.

Tempu di posta: 06-Jan-2022