muffa-design-suntime-mould

Ci hè parechje prucedure di fabricazione per fà un stampu di iniezione di precisione.È a qualità di u disignu è ogni prucedura affetta a qualità finale di stampi di iniezione di precisione.Dunque, avemu bisognu di prestu attenzione à tutti l'aspetti quandu faci u disignu di u muffa è a fabricazione di stampi à iniezione di precisione.Eccu 8 punti chì pensemu chì avemu bisognu di sapè per a fabricazione di stampi iniezione plastica.

1. À u principiu di u disignu per ogni muffa di iniezione di precisione, hè necessariu di determinà a so direzzione d'apertura è a linea di partitura per assicurà chì a struttura di u moldu hè abbastanza simplice è faciule di processà.I sliders core-pulling deve esse minimizati quant'è pussibule è fà u megliu per evità a linea di separazione nantu à l'apparizione di i prudutti di plastica.Normalmente facemu questu in una analisi DFM per l'appruvazioni di i clienti.

2. L'alfabetizazione basica di un disegnatore di muffa d'iniezione di precisione, sò tenuti à capisce i dettagli di u disignu di ogni muffa è l'usu currettu di ogni cumpunenti di u muffa per ch'elli ponu disignà a struttura di u muffa cù precisione.

3. Quandu u disignu di un muffa d'iniezione di precisione, i diseggiani anu bisognu di verificà s'ellu a nostra cumpagnia hà fattu u pruduttu simili prima, è capisce a situazione simili durante a so pruduzzione di machining è molding, è amparà da l'esperienza precedente è uttene boni lezioni.

4. Cum'è ingegneri di cuncepimentu per stampi di iniezione di precisione, anu bisognu à cunsiderà i pussibuli risultati di prova di u muffa è a mudificazione futura di u muffa chì avete cuncepitu, è amparà da l'esperienza precedente è uttene boni lezioni. 

5. Quandu fà u disignu di u muffa, hè assai impurtante per selezziunà l'angolo di prughjetta adattatu per u demoulding, perchè pò assicurà un demoulding successu è / o evitari chì u pruduttu di stampa di iniezione sia graffiatu.

6. Quandu u disignu di un muffa di iniezione plastica, hè impurtante di cunsiderà in modu cumpletu l'aspettu è u funziunamentu di e parti di plastica è a pussibuli cuntradizioni trà e diverse arti di machining.

7. Design parechji latch locks à esse usatu inseme, cusì chì a vita di u muffa ùn serà micca affettata per i danni di unu o dui di elli.È serà megliu aduprà u raghju quantu pussibule in u disignu di u moldu per aumentà a forza di u moldu.

8. Cunsiderate un pocu di più opzioni prima di cuncepisce un muffa d'iniezione di precisione è stimate i vantaghji è i disadvantages di ogni opzione, è sceglie u megliu.

Cum'è un disegnatore di muffa di muffa d'iniezione di precisione, avemu bisognu di amparà constantemente a nova tecnulugia di muffa è amparà di più nantu à e strutture di muffa novi è cumplessi, in questu casu, pudemu usà in a pratica per migliurà a pussibilità di successu in menu prucessi di muffa.


Tempu di Postu: Settembre-08-2021