Infurmazioni di 30 resine plastiche cumunimenti usate

Le resine plastiche offrenu una larga gamma di proprietà è caratteristiche adattate per diverse applicazioni.Capisce e differenze trà queste resine plastiche cumuni è i so campi d'usu tipici hè cruciale per selezziunà u materiale ghjustu per prughjetti specifichi.Considerazioni cum'è a forza meccanica, a resistenza chimica, a resistenza à u calore, a trasparenza è l'impattu ambientale ghjucanu un rolu chjave in a selezzione di materiale.Sfruttandu e proprietà uniche di diverse resine plastiche, i fabricatori ponu creà soluzioni innovative è efficaci in settori cum'è l'imballaggio, l'automobile, l'elettronica, a medicina è più.

Polietilene (PE):PE hè un plasticu versatile è largamente utilizatu cù una resistenza chimica eccellente.Hè dispunibule in diverse forme, cumprese polietilene d'alta densità (HDPE) è polietilene di bassa densità (LDPE).PE hè utilizatu in imballaggi, buttigli, ghjoculi, è beni di casa.

Polipropilene (PP): U PP hè cunnisciutu per a so alta forza, resistenza chimica è resistenza à u calore.Hè aduprata in i pezzi di l'automobile, l'apparecchi, l'imballaggi è i dispositi medichi.

resina

Clorur di polivinile (PVC): PVC hè un plasticu rigidu cù una bona resistenza chimica.Hè adupratu in materiali di custruzzione, tubi, cavi è dischi in vinile.

Polietilene Tereftalato (PET): PET hè un plasticu forte è ligeru cù una chiarezza eccellente.Hè cumunimenti usatu in buttigli di bevande, imballaggi alimentari è tessili.

polistirene (PS): PS hè un plasticu versatile cù una bona rigidità è resistenza à l'impattu.Hè aduprata in l'imballu, i cutiglieri dispunibuli, l'insulazione è l'elettronica di cunsumu.

Acrilonitrile Butadiene Stirene (ABS): L'ABS hè un plastica durable è resistente à l'impattu.Hè aduprata in parti di l'automobile, case elettroniche, ghjoculi è apparecchi.

Polycarbonate (PC): PC hè un plasticu trasparente è resistente à l'impattu cù alta resistenza à u calore.Hè adupratu in cumpunenti di l'automobile, vetri di sicurezza, elettronica è dispusitivi medichi.

Poliammide (PA/Nylon): Nylon hè un plasticu forte è resistente à l'abrasione cù boni proprietà meccaniche.Hè utilizatu in ingranaggi, cuscinetti, tessili è parti di l'automobile.

Poliossimetilene (POM/Acetal): POM hè un plasticu d'alta resistenza cun attritu bassu è una stabilità dimensionale eccellente.Hè adupratu in ingranaggi, cuscinetti, valvole è cumpunenti di l'automobile.

Glicol di polietilene tereftalato (PETG): PETG hè un plastica trasparente è resistente à l'impattu cù una bona resistenza chimica.Hè aduprata in i dispositi medichi, i signali è i display.

ossidu di polifenilene (PPO): PPO hè un plasticu resistente à alta temperatura cù boni proprietà elettriche.Hè aduprata in connettori elettrici, parti di l'automobile, è apparecchi.

sulfuru di polifenilene (PPS): PPS hè un plastica high-temperature è resistenti chimichi.Hè utilizatu in cumpunenti di l'automobile, connettori elettrici è applicazioni industriali.

Polyether Ether Ketone (PEEK): PEEK hè un plasticu d'altu rendiment cù eccellenti proprietà meccaniche è chimiche.Hè aduprata in applicazioni aerospaziali, automobilistiche è mediche.

L'acidu polilatticu (PLA): PLA hè una plastica biodegradable è rinnuvevule derivata da fonti vegetali.Hè aduprata in imballaggi, cutelleria dispunibile, è stampa 3D.

Tereftalato di polibutilene (PBT): PBT hè un plasticu d'alta resistenza è resistente à u calore.Hè aduprata in connettori elettrici, parti di l'automobile, è apparecchi.

Poliuretano (PU): PU hè un plasticu versatile cù una flessibilità eccellente, resistenza à l'abrasione è resistenza à l'impattu.Hè utilizatu in schiume, rivestimenti, adesivi è parti di l'automobile.

Fluoruro di polivinilidene (PVDF): PVDF hè un plasticu d'altu rendiment cù una resistenza chimica eccellente è stabilità UV.Hè adupratu in sistemi di tubazioni, membrane è cumpunenti elettrici.

Etilene Vinyl Acetate (EVA): EVA hè un plasticu flexible è resistente à l'impattu cù una bona trasparenza.Hè aduprata in calzature, imbottiture in schiuma è imballaggi.

Policarbonate/Acrilonitrile Butadiene Stirene (PC/ABS): I mischi PC / ABS combinanu a forza di u PC cù a durezza di l'ABS.Sò usati in i pezzi di l'automobile, l'apparecchi elettronici è l'apparecchi.

Copolymer casuale di polipropilene (PP-R): PP-R hè un plasticu utilizatu in sistemi di tubazioni per l'applicazioni idrauliche è HVAC per via di a so alta resistenza à u calore è a stabilità chimica.

Polietherimide (PEI): PEI hè un plasticu d'alta temperatura cù eccellenti proprietà meccanica è elettrica.Hè adupratu in applicazioni aerospaziali, elettroniche è automobilistiche.

Poliimide (PI): PI hè un plasticu d'alta prestazione cù una resistenza termica è chimica eccezziunale.Hè aduprata in applicazioni aerospaziali, elettroniche è specialità.

Polyethercetoneketone (PEKK): PEKK hè un plasticu d'alta prestazione cù eccellenti proprietà meccaniche è termiche.Hè aduprata in applicazioni aerospaziali, automobilistiche è mediche.

Schiuma di polistirene (PS).: A schiuma PS, cunnisciuta ancu com'è polistirene espansu (EPS), hè un materiale ligeru è insulante utilizatu in l'imballazione, l'insulazione è a custruzzione.

Schiuma di polietilene (PE).: L'espuma PE hè un materiale cushioning utilizatu in imballaggi, insulazioni è applicazioni automobilistiche per a so resistenza à l'impattu è e proprietà di ligere.

Poliuretano termoplastico (TPU): TPU hè un plasticu flexible è elasticu cù una eccellente resistenza à l'abrasione.Hè aduprata in calzature, tubi è equipaghji sportivi.

Carbonate di polipropilene (PPC): PPC hè un plasticu biodegradable utilizatu in imballaggi, cutelleria dispunibile è applicazioni mediche.

Polyvinyl Butirral (PVB): PVB hè un plasticu trasparente utilizatu in vetru di sicurezza laminatu per parabrisi di l'automobile è applicazioni architettoniche.

Schiuma di poliimide (PI Foam): PI foam hè un materiale ligeru è insulating termale utilizatu in l'aerospaziale è l'elettronica per a so stabilità à alta temperatura.

Naftalato di polietilene (PEN): PEN hè un plasticu d'alta prestazione cù una resistenza chimica eccellente è stabilità dimensionale.Hè usatu in cumpunenti elettrici è filmi.

Cum'è un plasticufabricatore di stampi à iniezione, duvemu cunnosce e differenze chjave trà e diverse materiali è i so campi di usu cumuni.Quandu i clienti dumandanu i nostri suggerimenti per i sostampaggio a iniezioneprughjetti, duvemu sapè cumu aiutà.Quì sottu sò 30 resine plastiche cumunimenti usate, quì per a vostra riferenza, spergu chì pò esse utile.

Resina plastica Pruprietà chjave Campi d'usu cumuni
Polietilene (PE) Versatile, resistenza chimica Imballaggi, buttigli, ghjoculi
Polipropilene (PP) Alta forza, resistenza chimica Parti di l'automobile, imballaggio
Clorur di polivinile (PVC) Rigidu, bona resistenza chimica Materiali di custruzzione, tubi
Polietilene Tereftalato (PET) Forte, ligere, chiarezza Bottiglie di bevande, imballaggi alimentari
polistirene (PS) Versatile, rigidità, resistenza à l'impattu Imballaggio, cutelleria usata
Acrilonitrile Butadiene Stirene (ABS) Durable, resistente à l'impattu Parti di l'automobile, ghjoculi
Polycarbonate (PC) Trasparente, resistente à l'impattu, resistenza à u calore Cumpunenti di l'automobile, vetri di sicurità
Poliammide (PA/Nylon) Forte, resistente à l'abrasione Ingranaggi, cuscinetti, tessili
Poliossimetilene (POM/Acetal) Alta resistenza, bassa frizione, stabilità dimensionale Ingranaggi, cuscinetti, valvole
Glicol di polietilene tereftalato (PETG) Trasparente, resistente à l'impattu, resistenza chimica Dispositivi medichi, signali
ossidu di polifenilene (PPO) Resistenza à alta temperatura, proprietà elettriche Connettori elettrici, parti di l'automobile
sulfuru di polifenilene (PPS) Alta temperatura, resistenza chimica Cumpunenti di l'automobile, connettori elettrici
Polyether Ether Ketone (PEEK) Pruprietà d'alta prestazione, meccanica è chimica Applicazioni aerospaziali, automobilistiche, mediche
L'acidu polilatticu (PLA) Biodegradable, rinnuvevule Imballaggio, cutelleria usata
Tereftalato di polibutilene (PBT) Alta resistenza, resistenza à u calore Connettori elettrici, parti di l'automobile
Poliuretano (PU) Flessibile, resistenza à l'abrasione Schiume, rivestimenti, adesivi
Fluoruro di polivinilidene (PVDF) Resistenza chimica, stabilità UV Sistemi di tubazioni, membrane
Etilene Vinyl Acetate (EVA) Flessibile, resistente à l'impattu, trasparenza Calzature, imbottitura in schiuma
Policarbonate/Acrilonitrile Butadiene Stirene (PC/ABS) Forza, tenacità Pezzi di l'automobile, chjusi elettronichi
Copolymer casuale di polipropilene (PP-R) Resistenza à u calore, stabilità chimica Applicazioni idrauliche, HVAC
Polietherimide (PEI) Pruprietà d'alta temperatura, meccanica, elettrica Aerospaziale, l'elettronica, l'automobile
Poliimide (PI) High performance, resistenza termica, chimica Aerospaziale, elettronica, applicazioni specialità
Polyethercetoneketone (PEKK) Pruprietà di altu rendiment, meccanica, termale Applicazioni aerospaziali, automobilistiche, mediche
Schiuma di polistirene (PS). Ligeru, isolante Imballaggio, insulazione, custruzzione
Schiuma di polietilene (PE). Resistenza à l'impattu, ligera Imballaggio, insulazione, automobile
Poliuretano termoplastico (TPU) Flexible, elasticu, resistenza à l'abrasione Calzature, tubi, attrezzatura sportiva
Carbonate di polipropilene (PPC) Biodegradable Imballaggi, posate dispunibuli, applicazioni mediche

Tempu di post: May-20-2023