plastica-injection-molding-produzzione

 

Duranti a pruduzzione iniezione plastica, ci sò qualchi rifiuti chì pudemu fà u megliu per evitari o cuntrullà megliu per salvà u costu.Quì sottu sò e 10 cose chì avemu vistu nantu à i rifiuti durante a produzzione di stampaggio per iniezione quì avà sparte cun voi.

 

1. U disignu di muffa è u prucessu di machining di u muffa d'iniezione ùn sò micca boni risultatu in un gran numaru di prucessi di muffa è currezzione di muffa, chì causanu grandi perdi di materiali, elettricità è forza di travagliu.

2. Ci hè assai lampu è burrs attornu à e parti stampate in iniezione, a carica di travagliu di u sicondu prucessu per i prudutti di plastica hè grande.O ci hè overstaffed per una machine à iniezione, chì hà causatu u scartu di travagliu hè grande.

3. I travagliadori ùn anu micca abbastanza cuscenza di l'usu currettu è di u mantenimentu per u moldu di iniezione plastica, i fallimenti o ancu i danni accaduti in u prucessu di produzzione di molding o frequenti shutdowns per a riparazione di u moldu, tutti questi pruvucaranu rifiuti inutili.

4. Aduprà è mantenimentu rigulari di a machina iniezione sò poveri, a vita di serviziu di a machina injection hè accurtata.Rifiuti causati da l'arrestu di a produzzione per riparà a macchina. 

5. U persunale di l'attellu di l'injection molding hè irragionevule, a divisione di u travagliu ùn hè micca chjaru, e rispunsabilità ùn sò micca chjaru, è nimu ùn faci ciò chì deve esse fattu.Qualchidunu di questi pò esse risultatu in una pruduzzione di stampaggio per iniezione unsmooth è causanu rifiuti.

6. Waste pò esse causatu da parechji altri prublemi, cum'è a furmazione di cumpetenze di travagliu micca abbastanza, a capacità di travagliu bassu di u persunale, a qualità di u travagliu poveru, è u tempu d'aghjustamentu longu per u modellu è cusì.

7. Cumpagnia è i travagliadori ùn tena micca amparera nova tecnulugia è a nova abilità di gestione, hà causatu bassu livellu di gestione tecnulugia injection molding, efficienza pruduzzione bassu.Infine, questu serà ancu risultatu in i rifiuti.

8. Prucessu injection molding ùn hè micca cuntrullata bè, u tassu difettu hè altu.Face chì a quantità di rifiuti in a produzzione sia grande è a tarifa di ritornu da i clienti diventa alta.Questu hè ancu un rifiutu assai grande.

9. Resina plastica persu pò esse causatu da l 'usu di materie prime in testi muffa è pruduzzione injection molding supirau u pianu è u materiale di corridore o teste plastica micca strettamente cuntrullati.

10.Improper arrangement di u pianu di pruduzzione injection molding o dispusizione machine, mudificà friquintimenti muffa per differente pruduzzione pò fà risidui di materia plastica, forza di travagliu è altri costi.

 

Dunque, in riassuntu, se pudemu cuntrullà bè per u mantenimentu di i stampi, u mantenimentu di e macchine per l'iniezione di plastica, u pianu di furmazione per i travagliadori, u pianu di pruduzzione è a gestione di l'iniezione di stampaggio è mantene l'apprendimentu è u migliuramentu, pudemu fà u megliu per risparmià u costu di materiale, macchine è forza di travagliu è cusì.


Tempu di posta: 23-novembre-2021