Perchè duvete truvà un fabricatore di muffa d'alta qualità invece di un bonu prezzu?

Un muffa hè l'equipaggiu di basa per tutti i cumpunenti formati o prudutti finiti.Solu dopu chì u moldu hè fattu prima, i prudutti successivi appariscenu.A causa di l'esistenza di u muffa, u pruduttu pò esse pruduciutu in grande quantità, chì face u prezzu di u pruduttu di u cunsumu unicu assai più prezzu.U costu difabricazione di muffaùn hè micca bassu cum'è un solu pruduttu di u cunsumu, hè un "grande" costu per esse pagatu in u primu locu.Ma cum'è l'acquistu di altri beni di cunsumu, e vostre diverse esigenze per a qualità è i dettagli anu un prezzu diversu per via di u cuncettu di cuncepimentu di muffa, u costu di materiale è u prucessu di fabricazione.

Puderete dì chì truverete u fornitore di muffa più prezzu per riduce u costu, ma u muffa di prezzu bassu ùn pò micca purtate alti prufitti, o forse à u cuntrariu, puderia causà a perdita più grande.

 

batterie box-min_-min

Un bonu fabricatore di stampi deve avè una bona qualità chì pò risponde à i bisogni di i clienti, un prezzu raghjone chì hè in u budgetu di i clienti, una bona è una cumunicazione rapida durante i prughjetti chì seguitanu, data di consegna puntuale è, infine, ma micca menu, mantene e so parolle.

In questu articulu, parlemu brevemente di parechji fatturi chì affettanu u prezzu di u moldu prima, è dopu, parlemu perchè i muffa di alta qualità sò i "più economici", è perchè pò riduce i costi megliu per voi.

Dopu avè lettu questi, vi vede più dettagli.

3 cose chì affettanu u costu di un moldu di iniezione

1. Muffa vita serviziu: Sè u vostru prodottu ci vole à esse pruduciutu massa, allura vi tuccherà high-di qualità, azzaru longa-vita, cum'è a materia generale soft P20, 738H, a vita di serviziu injection molding pò esse 300.000 ~ 500.000 colpi.È materiali induriti cum'è H13, 1.2344, 1.2343, 1.2767, etc., a vita pò ghjunghje sin'à 800.000 ~ 1.000.000 colpi.Per a produzzione di u voluminu assai bassu, l'arnesi di prototipazione rapida seranu bè, di solitu hà bisognu di materiale d'Aluminiu o d'acciaio assai morbidu S50C.L'acciai cù una longa vita di stampatura sò definitivamente più caru di quelli chì anu una corta vita di stampaggio per iniezione.Inoltre, e diverse marche di l'acciaio anu ancu differenzi in u prezzu è a qualità.

2. A cumplessità di u moldu è l'scelta di u cuncettu di disignu: Ovviamente, a cumplessità di u moldu avarà un grande impattu nantu à u costu di a fabricazione di u moldu.U più cumplessu u moldu hè, u più altu serà u prezzu.Allora, ci hè u cuncettu di disignu affetterà u costu di u moldu.Per esempiu, chì marca di cumpunenti di muffa à aduprà?cumu aduprà sliders & lifters?È cumu utilizà altri accessori critichi, cum'è runners caldi, cilindri idraulichi, etc.Inoltre, a precisione di u muffa determina quale tipu d'equipaggiu è chì tipu di tecnulugia di trasfurmazioni hè aduprata per fabricà, chì avarà ancu un grande impattu nantu à u costu di u moldu.Di sicuru, Un muffa di qualità più altu farà a pruduzzione più stabile è risparmiu di costu, in più, i prudutti pruduciutu seranu ancu in un livellu di qualità più altu, questu hà da custruisce a vostra fiducia di u cliente è a vostra reputazione per elli.

3. I punti 2 sopra sò i fatturi più impurtanti chì afectanu u costu di u moldu, ma ci sò ancu altri fatturi chì anu ancu influenzà u prezzu generale.Per esempiu, u livellu di serviziu è gestione di u fornitore, cumpresu, ma micca limitatu à: a risposta puntuale di a cumunicazione, a gestione rapida per l'emergenza è u serviziu di post-vendita puntuale è cumpletu, etc.

 

Perchè i stampi d'alta qualità sò in fatti i "più economici"?I mutivi sò i seguenti:

1. A vostra pruduzzione high-volume deve esse coherente è veloce, cusì chì u costu di l'uttellu pò esse ammortizatu nantu à ogni pruduttu.Quantu più prudutti sò pruduciuti, u più bassu serà u costu di ogni pruduttu.In listessu modu, più veloce hè a velocità, più prudutti seranu pruduciuti è cusì u prezzu di i prudutti individuali serà più bassu.Ma s'è u muffa chì cumprate ùn hè micca di alta qualità, i prublemi spessu accadenu è anu da esse riparatu spessu, assai tempu di produzzione serà persu.À u listessu tempu, u costu di riparazione & mantenimentu serà altu, chì pruvucarà assai costi secondari inaspettati.A più impurtante, s'ellu ci hè un prublema di tempu per lancià e merchenzie à u mercatu per via di u muffa di bassa qualità, o a consegna ritardata à i vostri clienti, i perditi puderanu esse enormi.

2. Per u listessu prughjettu di fabricazione di muffa, se i materiali basi, cumpunenti è disignu sò simili, u prezzu da i fornituri ùn deve esse troppu sfarente.Tuttavia, s'è unu di u prezzu hè assai bassu, allura vi tocca à cunsiderà s'ellu ci hè ogni prublema invisibili scunnisciutu.Di solitu, ci sò 4 motivi:

a).U fornitore economicu ùn hà micca capitu cumplettamente i vostri bisogni o ùn hà micca citatu secondu i vostri bisogni.

b).Ci hè a pussibilità chì hà utilizatu materiali falsi o / è utilizatu altri sustituti di parti di bassa qualità, etc.

c).Certi cumpunenti necessitanu equipaghji di precisione per fà machining, forse usanu equipaghji di precisione più bassa per riduce u costu di trasfurmazioni.

d).Forsi solu volenu ottene l'ordine prima, è dopu, aghjunghje costi extra in altri lochi, per esempiu, quandu mudificà u moldu, rappurtandu un costu di mudificazione assai altu.O costu supplementu per a prova di muffa, i materiali plastichi è i costi di spedizione di mostra, etc. Allora, in u prucessu di produzzione, pigliate tutti i mezi per riduce i costi.In questu casu, i fornituri economici ùn vi portanu micca solu un costu invisibule supplementu per a pruduzzione successiva, ma ancu e pussibuli costi nascosti per u serviziu, a qualità, a consegna è altri prublemi.

E parolle di i culleghi da l'esperienza di i so clienti

Aghju un cliente è ancu un amicu chì hà campatu in Cina per parechji anni è compru moldi da parechji fornituri.Era quellu chì m'hà dettu chì ùn ci hè micca stampi più caru chè quelli "buoni".Perchè hà avutu l'esperienza assai dolorosa ch'e aghju citatu ancu sopra.Ellu disse chì Suntime Mold hè un costu efficacefornitore di fabricazione di stampi, cù prezzu raghjone è alta qualità, è più impurtante, livellu di serviziu di prima classe.Puderanu sempre truvà persone per ogni prublema ancu se durante e vacanze impurtanti.Ùn avemu micca solu risponde à e so esigenze, ma ancu spessu supere e so aspettative.E so parolle sò a megliu ricumpensa per mè è per SUNTIME.

 

Prughjettu di tistimunianza-batteria di 43 clienti

Scrittore: Selena Wong Data aghjurnata: 2023.03.01


Tempu di pubblicazione: 15-10-2022