Quessi sò i punti 3 per u muffa d'alta temperatura cù a resina PPSU

 

Chì sò i vantaghji per u materiale PPSU?

A resistenza à a temperatura di cortu-termine di plastica PPSU hè altu cum'è 220 gradi, è a temperatura longu pò ghjunghje sin'à 180 gradi, è pò sopra à l'ambienti di a temperatura di l'oliu di 170-180 gradi.E parti di PPSU anu una bona stabilità dimensionale, è ponu sustene l'acqua calda / refrigerante / fuel oil.Cù sta pruprietà eccellente, PPSU pò esse usatu per pruduce prudutti tecnichi d'alta qualità è d'alta carica.Avà diventa u primu materiale per rimpiazzà metalli, ceramica è polimeri duri.

 

I plastichi PPSU sò sempre più utilizati in a preparazione è u riscaldamentu di i pasti caldi, in particulare per i cumpunenti d'alta tensione chì deve avè una stabilità dimensionale elevata è boni proprietà d'insulazioni meccaniche è boni elettrichi, è ancu una alta resistenza à l'invecchiamentu termale, una eccellente resistenza à u focu è una bona resistenza à a corrosione chimica. e idrolisi.

Cù questu, diventa un materiale impurtante in una larga gamma di applicazioni in industrii cum'è aerospaziale, cumpunenti elettrici è elettronichi, automobilisticu è trasportu.

 

Cumu fà u cuntrollu di a temperatura per u molding PPSU?

 

Cum'è cù l'altri termoplastici di l'ingegneria, a pruduzzione stabile di pezzi stampati d'alta qualità richiede un cuntrollu precisu di a temperatura di u muffa di iniezione à alta temperatura.L'acqua è l'oliu ponu cuntrullà stabilmente a temperatura di u moldu trà 140 è 190 gradi.Se l'equipaggiu di cuntrollu di temperatura hè bè cuncepitu, l'acqua di circa 200 gradi pò esse usata cum'è media di cuntrollu di temperatura.U cuntrollu elettronicu di a temperatura pò ancu esse usatu in certi casi.Prima di l'injection injection, U materiale PPSU deve esse seccu, suggerenu di asciucà u materiale cun temperatu di 150-160 gradi per 3-6 ore.U canna di a macchina di stampatura à iniezione deve esse pulita abbastanza.È a temperatura di l'iniezione hè cunsigliatu per esse cuntrullata intornu à 360-390 gradi.

 

Cumu fà i stampi di iniezione à alta temperatura per u materiale PPSU?

 

U muffa d'iniezione per u materiale PPSU deve esse capace di resistà à temperature relativamente elevate cum'è un strumentu di formatura à alta temperatura.In più di aduttà un disignu meccanicu raghjonu è selezziunà i materiali di muffa adattati, i tubi resistenti à u calore è à a pressione sò ancu usati per ottimisà u disignu di canali di raffreddamentu, sigilli è connettori.

 

Punti di cuncepimentu:

1. Selezzione è trattamentu di l'azzaru: a).A temperatura di u moldu deve esse basatu nantu à 140 à 150 gradi, è a vita di u moldu deve esse cunsideratu in a pruduzzioni di massa.b).U trattamentu termicu di u muffa hè necessariu per esse HRC60-65 in generale.c).U trattamentu di galvanoplastia pò aumentà a vita di serviziu di stampa.

2. Forma di corridore: round o trapezoid hè adattatu.Un pozzu friddu hè ancu necessariu.

3. Tipi di porta: Pin point gate, tab gate, disk gate, spoke gate, side gate, direct gate è sub gate.

4. Venting di gas: Venting hè assai impurtante per u muffa di materiale PPSU.Venting micca abbastanza pruvucarà brusgiatu, cambiamentu di culore è superficia rugosa è cusì.U ventu di gas hè di solitu 0,015 ~ 0,2 mm di altezza è più di 2 mm di larghezza.

Suntime Precision Mold hà una ricca sperienza in a fabricazione di stampi per iniezione plastica per stampi à alta temperatura per materiale cum'è PPSU è PEEK.I clienti sò assai felici cù a nostra alta qualità è u tempu di consegna veloce.A foto sottu hè unu di i muffa d'alta temperatura chì avemu fattu per i pezzi plumping & fitting.Il s'agit d'un moule à svrage automatique à 4 cavités.Per più infurmazione nantu à stu tipu di stampi, verificate u nostru studiu di casu in u situ web:https://www.suntimemould.com/auto-unscrewing-plastic-injection-mould-with-ppsu-material-high-temperature-mold-product/

 

auto-unscrewing-alta-temperature-mold-ppsu


Tempu di Postu: Dec-18-2021