plastica-utensili-in-suntimemould

Quandu un pruduttu passa à a tappa di a fabricazione di muffa, u tempu di consegna hè assai impurtante per assicurà chì i prudutti ponu esse lanciati à u mercatu puntuale.Allora, se u tempu di cunduzzione di l'attrezzi puderia esse u più breve pussibule, aiuterà assai per i clienti finali per portà i so novi prudutti à u mercatu.Allora, cumu fà i stampi di iniezione di plastica cù un tempu di consegna più breve?Quì sottu hè a nostra opinione per a vostra riferenza.

1. I fornituri anu bisognu di dumandà a dumanda di u tempu di i clienti per i campioni è i muffa prima per pudè stimà una linea di tempu approssimativa per stu prughjettu.(Se ùn ponu micca fà, deve esse onestamente à i clienti).

2. Accurtà u tempu di disignu.Quandu una parte và à u stadiu di uttellu, ci sò nurmalmente parechji lochi chì anu bisognu di cambià per rende adattatu per l'uttellu, cum'è cambià l'angulu di u prugettu, u gruixu di u muru è i undercuts è cusì.In questu casu, a cumunicazione trà l'ingegneri di i clienti è i fornitori di muffa hè assai efficace.Suntime fa DFM à i clienti in anticipu per mustrà e zone induve pensemu avè bisognu di cambià è mandà à i clienti assai rapidamente in 1 ~ 3 ghjorni, secondu a quantità di pezzi è a cumplessità.I venditori è l'ingegneri dannu sempre ricurdà puntuale è seguite strettamente i feedback di i clienti per evità u putenziale perdu di tempu.Dopu chì DFM hè ok, avemu da cumincià à fà u disignu 2D, ancu s'ellu u pagamentu di u depositu ùn hè micca ghjuntu à noi.Per risparmià tempu, facemu sempre u disignu in anticipu.Normalmente, u disignu di u muffa 2D hà bisognu di 1 ~ 3 ghjorni di travagliu è u disignu di u muffa 3D hà bisognu di 2 ~ 4 ghjorni di travagliu.I nostri diseggiani travaglianu assai efficace è assicuranu u nostru cortu tempu di cuncepimentu.

3. Duranti a tappa di cuncepimentu, facili & cumplettamente capisci di l 'àutri è cumunicazioni puntuale hè dinù impurtante, si pò salvà tempu per e-mail inutili o chiama telefonu.A squadra di muffa di Suntime pò parlà è scrive in inglese assai bè, l'ingegneri ponu risponde à e-mail in inglese direttamente.È quandu ci hè bisognu di avè una teleconferenza, a nostra squadra pò fà questu in ogni momentu.

4. Allora, vene à u stadiu manifattura muffa.In teoria, u tempu di fabricazione ùn pò micca esse chjapputu cum'è tutti sapemu chì a bona qualità hà bisognu di tempu.Tuttavia, ci hè sempre una situazione urgente à volte.Quandu i clienti anu bisognu di tempu più brevi, a squadra di muffa di Suntime pò fà a prova di muffa T1 1 ~ 2 ghjorni in anticipu organizendu un travagliu di notte gratuitamente.Ma, u nostru suggerimentu ùn hè micca di spinghje troppu per a fabricazione.

5. Avà, hè a cosa più impurtante à cortu u tempu di piombo tutali-nùmmuru prucessi muffa di volte.U tempu di fabricazione di u muffa hè fissatu, ma i prucessi di muffa ùn sò micca fissati, postu chì e currezzione è e mudificazioni passanu assai spessu.U numeru di volte di prucessi di muffa hè un grande elementu potenziale di perdita di tempu.Dopu à T1, i fornituri anu prima di verificà i prublemi è se a struttura di u muffa è i cumpunenti di u muffa anu bisognu di migliurà;inspeccionà u paràmetru di molding per vede s'ellu ci hè un modu megliu per fà l'injection molding.È se a struttura di u muffa ùn pò aiutà, l'ingegneri anu bisognu di sapè s'ellu ci sò sempre prublemi in a struttura di a parte è cumu fà u cambiamentu basatu nantu à ùn cambià a struttura di assemblea.Dopu avè a cunclusione finale, l'ingegneri anu bisognu di fà un rapportu di prova di muffa cù foto per mostrà i prublemi è e nostre soluzioni per l'appruvazioni di u cliente.À u listessu tempu, u video di traccia di u muffa, i paràmetri di moldura è u rapportu di ispezione di campioni deve esse furnitu à i clienti per discussione.Dopu avè l'appruvazioni di i clienti per a correzione è a mudificazione, avemu bisognu di urganizà u travagliu in una volta è fà u megliu per correggerà tutti i prublemi in a prossima prova.Normalmente, per i picculi prublemi, T2 pò accade 1 settimana dopu, è per i prublemi cumplessi, forse bisognu di 2 settimane.Cuntrollà u numeru tutale di percorsi in 3 volte hè un modu assai bonu per risparmià tempu è costu.

 

U muffa Suntime hà parechji anni di sperienza chì travaglia cù i clienti glubale, a so satisfaczione hè a nostra grande fiducia per dì chì pudemu ancu travaglià cun voi assai bè.

 


Tempu di Postu: Nov-09-2021