suntime-multellu di precisione

A qualità di un muffa hè a basa per i prudutti plastichi qualificati.È u disignu di muffa hè u fundamentu per una fabricazione di stampi di alta qualità.Eccu 5 cose chì duvemu attente à quandu u disignu di stampi di precisione.

 

1. Verificate u disegnu di parte è cunfirmà a direzzione di apertura di u moldu è a pusizione di a linea di parte.Ogni pruduttu plasticu hà bisognu di determinà a so direzzione di apertura di u muffa è a linea di separazione à l'iniziu di u disignu di u muffa per minimizzà i sliders o l'elevatori per evità u megliu l'impattu di a superficia cosmetica causata da e linee di separazione.Dopu a determinazione di a direzzione di apertura di u muffa, pruvate u megliu per fà i costi di u produttu, i clips, i protrusioni è l'altri strutture rilativi ponu esse coherente cù a direzzione di apertura di u muffa.In questu casu, pò aiutà à evità a tiratura di u core, riduce e linee di articulazione, è l'espansione di u tempu di stampa.Intantu, una linea di separazione adatta pò esse selezziunata per evità un eventuale undercut in a direzzione di apertura di u moldu, questu pò migliurà l'aspettu di a parte è u rendiment di u moldu.

 

2. Quandu cuntrollà u disegnu di parti, facemu DFM à i clienti è dà suggerimentu di l'angolo di draft in a parte.Ajustà l'angolo di spruzzamentu bè aiuterà à evità prublemi potenziali cum'è marca di trascinamentu, deformazione è crack.Quandu fate un disignu di muffa cù una struttura di inserimentu di cavità prufonda, l'angolo di spruzzo di a superficia esterna deve esse più grande di l'angolo di spruzzo di a superficia interna per evità di appiccicà nantu à a cavità (mantene e parti nantu à u latu core), è assicurà u spessore di u muru di u produttu uniforme, assicurate forza di materiale è tempu d'apertura.

 

3. Spessore di u muru di parti di plastica hè unu di i fattori critichi per l'attrezzatura plastica.Normalmente, quandu u gruixu di u muru hè più di 4 mm, pruvucarà un prublema di grande ritirata, deformazione è linea di saldatura in parti è necessitanu un tempu di rinfrescante assai longu in u prucessu di stampaggio per iniezione.In questu casu, avemu bisognu di pensà à cambià a struttura di a parte plastica.Calchì volta, pudemu aghjunghje ribs per rinfurzà a forza di a parte è riduce a pussibilità di deformazione.

 

4. U sistema di raffreddamentu di u moldu hè un elementu assai fatale chì avemu bisognu di cunsiderà quandu u disignu di u moldu.U rinfrescante averà un grande impattu in u tempu di u ciclu di stampa è u risicu di deformazione di e parti.Un bonu disignu di u canali di rinfrescamentu pò aiutà à accurtà u tempu di u ciclu di stampa, posponà a vita di u moldu è riduce u risicu di deformazione di a parte stampata.

 

5. A pusizione di a porta hè ancu assai impurtante.Affetta a superficia cusmetica di a parte, u risicu di deformazione, a prissioni d'iniezione, u tempu di u ciculu di u modellu, è se u cliente vole chì u corridore pò esse tagliatu direttamente dopu à u modellu per salvà u costu di a forza di travagliu, cumu sceglite a porta hè una cunsiderazione necessaria.


Tempu di Postu: Dec-11-2021