12 difetti di solitu di i prudutti di plastica

Scrittore: Selena Wong Actualizatu: 2022-10-09

Quandu u muffa di Suntime face tracce di muffa o pruduzzione di stampaggio di plastica per i clienti, i difetti di i prudutti di plastica ùn ponu esse evitati à 100%.Ci sò 12 difetti abituali di i prudutti stampati in plastica chì includenu linee d'argentu, linea di saldatura, bolla d'aria, deformazione, segni di flussu, colpo corto, flash, marca di lavanderia, marca di trascinamentu, crepe, marca di espulsione, filu di tiraggio di corridore.

1. Ligne d'argentu: Questu hè causatu da ùn siccà micca abbastanza per u materiale plasticu prima di l'injection molding.Normalmente, pò accade in T0 è dopu a prima prova in a fabbrica di u fornitore, ùn succede miccain u stadiu di pruduzzione normale.

2. Linea di saldatura / linea di joint : Questa hè una piccula linea in pezzi stampati in plastica.Si vede in un pruduttu fattu da un muffa di iniezione chì hà parechji punti di iniezione.Quandu u materiale di fusione si scontra, a linea di saldatura / linea di unione esce.Hè nurmalmente causatu da a temperatura di u muffa differente o a temperatura di u materiale troppu bassu.Hè facilmente truvata in grandi parti di plastica stampata è ùn pò micca esse risolta cumplettamente, solu pò fà u megliu per eliminà.

3. Bolla d'aria: A bolla d'aria hè u vacu creatu in u muru di u pruduttu finitu stampatu.Ùn pò micca esse vistu da l'esternu per e parti micca trasparenti se ùn si tagliate micca.U centru di u muru grossu hè u locu cù u rinfrescante più lento, cusì u rinfrescante rapidu è a diminuzione tirarà a materia prima per creà vuoti è formate bolle d'aria.E bolle d'aria sò assai evidenti nantu à e parti trasparenti.Lenti trasparenti è luci di guida trasparenti sò più probabili di accade.Allora, quandu truvamu u gruixu di u muru hè più di 4 ~ 5mm, saria megliu cambià u disignu di e parti di plastica.

4. Deformazione / curvatura:Durante l'iniezione, a resina in thU muffa genera stress internu per l'alta pressione.Dopu à u demolding, a deformazione è a curvatura appariscenu in i dui lati di u pruduttu finitu.U pruduttu longu di cunchiglia sottile hè assai faciule d'avè deformazione / curvatura.Allora, quandu facenu u disignu di parti, i diseggiani duveranu ingrossi u gruixu di u muru.Quandu i diseggiani Suntime facenu analisi DFM, truveremu u prublema è dà suggerimenti à i clienti per cambià u muru grossuness o fà rinforza costelli.

5. Marchi di flussu:Quandu u materiale plasticu scorri in a cavità di u muffa, una piccula arruga in forma di anellu appare intornu à a porta nantu à a superficia di parte.Si sparghje intornu à u puntu d'iniezione è u pruduttu matte hè più evidenti.Stu prublema hè una di e più difficultà per superà per i prublemi di l'apparenza.Dunque, a maiò parte di e fabbriche di muffa farà chì u puntu di iniezione sia piazzatu nantu à a superficia di l'apparenza per riduce stu prublema.

6. Short shot:Significa chì u pruduttu modelatu ùn hè micca cumpletu, è ci sò parechji spazii mancanti in a parte.Stu prublema pò esse migliuratu salvu chì u disignu di u moldu ùn hè micca qualificatu.

7. Flash / Burrs:U lampu hè nurmalmente accadutu intornu à l'area di a linea di separazione, i perni di ejector, i sliders / lifters è altri posti cumuni di inserti.U prublema hè causatu da un prublema di adattazione di u muffa o da una pressione troppu alta o una temperatura di u muffa troppu alta in u modellu di plastica.Tali prublemi ponu esse risolti infine.

8.Sink Mark:A causa di u shrinkage resina, a superficia hà marchi cavu in u spaziu muru grossu di prodottu molded.This prublemu hè facile à truvà.In generale, se a stampaure gocce, a probabilità di shrinkage serà più grande.Un tali prublema deve esse discutitu è ​​risolta basatu nantu à a cumminazione di u cuntrollu di u disignu di u muffa, a fabricazione di u muffa è l'iniezione.

9. Drag mark:Stu prublema hè di solitu causatu daangolo di draft ùn hè micca abbastanza o a forza di u latu core per trascinà u pruduttu ùn hè micca forte cum'è quella di u latu cavità è a marca di trascinamentu hè fatta da cavità.

 Soluzione regulare:

1. Aghjunghjite più angolo di draft.

2. Fate più lucidatura in cavità / core.

3. Verificate s'ellu a pressione d'iniezione hè troppu grande, aghjustate u paràmetru di mudificazione in modu adattatu.

4. Bona cavità / core steel per menu shrinkage

10. Cracks:Cracking hè un difettu cumuni in i prudutti di plastica, chì hè principalmente causatu da a deformazione di stress chì hè normalment da stress residuale, stress esternu.è a deformazione di stress causata da l'ambiente esternu.

11. Marca di ejection:I mutivi principali di emarchi jector sò: cuncepimentu improper per a pusizione di ejection, mantene a pressione troppu grande, tenendu u tempu di pressione troppu longu, lucidatura insufficiente, nervature troppu profonde, angolo di tiratura insufficiente, ejection irregolare, zona di stress irregolare è cusì.

12. Filu di plastica tiratu in u corridore: U mutivuper accadutu di filu di plastica tiratu hè alta temperatura in ugello o punte calde.

plastic-mulded-products-suntime-mould


Tempu di Postu: Oct-09-2022